پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

شروع اردوی دست‌گرمی تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی| خیلی دیر خیلی دیر!

  • کد خبر: ۷۸۴۰۲
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
شروع اردوی دست‌گرمی تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی| خیلی دیر خیلی دیر!
اسکوچیچ بازیکنانش را به خط می‌کند، هرچند در فاصله کمتر از دو هفته تا دو بازی حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به نظر می رسد این موضوع خیلی دیر اتفاق افتاده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی از روز سوم تا هشتم شهریور، اردوی کوچکی را با حضور برخی بازیکنان لیگ‌برتری برگزار خواهد کرد تا این بازیکنان به شرایط مسابقه و تمرین نزدیک شوند. با توجه به افزایش شمار لژیونر‌های فوتبال ایران که اغلب آن‌ها ترکیب تیم ملی را تشکیل می‌دهند، دراگان اسکوچیچ از برگزاری اردوی بلندمدت قبل از بازی با سوریه و عراق صرف‌نظر کرده است، اما او قصد دارد یک مینی‌کمپ با حضور حدود ۱۰‌بازیکن برگزار کند که می‌توانند بخشی از فهرست بیست‌وشش‌نفره تیم ملی را تشکیل دهند.

 

اسکوچیچ برای این اردو حدود ۱۰ بازیکن را دعوت خواهد کرد که برخی از آن‌ها در اردو‌های قبل هم حضور داشتند. محمدرضا اخباری، حامد لک، سیامک نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، ابوالفضل جلالی، عارف آقاسی، وحید امیری، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری، میلاد سرلک، مهدی ترابی و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که احتمالا به تیم ملی دعوت خواهند شد. تمرکز اسکوچیچ در این مینی‌کمپ، انجام تمرینات بدن‌سازی و کار تیمی است تا بازیکنان شاغل در لیگ برتر به مرز آمادگی نسبی برسند و بتوانند همپای لژیونر‌ها که از چند هفته قبل در ترکیب تیم‌های اروپایی به میدان می‌روند، به تیم ملی کمک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->